TESTIMONIALE
PREZENTARE

Este fericirea angajatilor un indicator relevant pentru un  Antreprenor, Manager sau un Specialist in Resurse Umane? Se reflecta fericirea angajatilor in rezultatele financiare ale companiei? Cum traducem fericirea la birou, dintr-o perspectiva psihologica? Cum afli cat de fericita este echipa ta?

Aceste intrebari, dar si altele isi vor gasi raspuns in cadrul Evenimentului

„Fericirea angajatilor: intre mit si adevar” : Miercuri 20 noiembrie 2024, ora 16:00, Hotel Malibu,Constanta

Eveniment sustinut de Reteaua de Sanatate “Regina Maria”

Vei intalni o comunitate de Antreprenori, Manageri,Specialisti din Resurse Umane, Leadership si Comunicare Corporativa,

pentru idei, sfaturi, discutii si networking. 

Organizam acest eveniment din dorinta de a gasi solutii la provocarile intampinate de angajatori, dar si de catre angajati. Aflam de la renumiti lideri si specialisti in Resurse Umane, Coaching, Leadership, care sunt tendintele pe piata de resurse umane, ingredientele pentru a continua sa avem echipe puternice si performante, si ce initiative sunt mai potrivite pentru a-i pune in lumina pe angajati si pentru a contribui la starea lor de bine.

Vorbim deseori despre fericirea simțită în viața personală, însă cât de des ne gândim la fericirea din mediul profesional? Cu siguranță ai observat că atunci când te simți bine la locul de muncă, lucrurile par mai simple: găsești mai rapid soluții pentru diversele probleme, lucrezi cu mai multă eficiență, iar inspirația pare să curgă mult mai ușor.

Și nu este de mirare: studiile arată că angajații fericiți sunt mai productivi, oferă servicii mai bune clienților și fac mai puține greșeli.

Acest eveniment este pentru tine daca te preocupa:

  • Starea de bine a echipei din care faci parte
  • Sa sprijini organizatia in procese de transformare;
  • Sa adresezi probleme legate de “engagement”;
  • Sa ajuti liderii sa identifice si sa adreseze situatiile in care echipele nu isi ating obiectivele;
  • Sa gestionezi conflicte de la nivelul echipelor;
  • Sa oferi un start puternic unor echipe nou formate;
  • Sa incurajezi diversitatea, incluziunea si wellbeing-ul in organizatie.
  • Sa primesti sfaturi utile, reale si punctuale despre preventie si sanatate, tinand cont de recomandarile unor medici cu experienta, in functie de nevoile angajatilor.

PROGRAM EVENIMENT

Conferința

Moderator:  Oana Yucel – Coach & Trainer Dezvoltare Profesionala si Personala

Miercuri 20 noiembrie 2024, Hotel Malibu

16:00 – 16:20 – Înregistrare & Bun Venit. Welcome Coffee

16:20 – 17:10 Panel 1: Fericirea angajatilor la locul de munca: De la Implinirea Personala la Performanta la locul de munca. Initiative pentru starea de bine a angajatilor. Rolul liderilor in motivarea echipelor.

  • Ciprian Fraico – Fondator AUTOEDUCAT
  • Cristian Radu – Coach in Inteligenta Emotionala & Business Consultant
  • Andrei Gradinaru “Profu de Corporateza” – CoFondator Inspirality
  • Donea Alice – Psihoterapeut cu expertiză in dezvoltare personala si gestionarea emoțiilor – Reteaua de Sanatate Regina Maria

17:10 – 17:30 Pauză cafea & Socializare

17:30 – 18:20Panel 2: Managementul schimbării (Tehnici pentru a gestiona eficient schimbările în cadrul echipelor).

Psihologia echipei și sănătatea mentală: (Importanța sănătății mentale si bunăstarea emoțională, în performanța echipei).

Diversitate și incluziune(Impactul diversității asupra performanței echipelor. Practici de leadership pentru a promova un mediu de lucru incluziv.)

  • Alin Zaharia – Co-Fondator Partnerd 
  • Catalin Carabelea – Fondator Ekara Cleaning
  • Dr. Alexandra Constantin – Medic coordonator echipa de Calitate si Siguranță a Pacientului – Reteaua de Sanatate Regina Maria

SOCIALIZARE & Cina „finger-food”

18:30 – 20:00 – Discuții – Socializare – Parteneriate. Cina „finger-food”

*Dress Code: Business

*Agenda este în curs de actualizare și poate suferi modificări

VORBITORI

Oana Yucel

Moderator

Oana Yücel este un Ambasador al Atitudinii. Ea crede cu tărie că atitudinea este ingredientul secret de care avem nevoie în viața personală și profesională pentru a avea relații și rezultate de succes.

Citeşte mai mult

Ciprian Fraico

Fondator AUTOEDUCAT

Ciprian este formator autorizat, antreprenor, ambasador onorific al orașului Amal din Suedia, membru al unor organizații profesionale internaționale axate pe dezvoltare personală și voluntariat, consiliere, dezvoltare strategică, consultanță și monitorizare planuri de afaceri.

Citeşte mai mult

Andrei Gradinaru

Co-Founder at inspirality

Cristian Radu

Coach in Inteligenta Emotionala & Business Consultant

Donea Alice

Psihoterapeut cu expertiza in dezvoltare personala si gestionarea emotiilor – Reteaua de Sanatate Regina Maria

Alin Zaharia

Co-Fondator Partnerd.ro

Catalin Carabelea

Fondator Ekara Cleaning

Dr. Alexandra Constantin

Medic coordonator echipa de Calitate si Siguranță a Pacientului – Reteaua de Sanatate Regina Maria

Gabriela Dacu

Fondator FISCONT

PARTENERI & SPONSORI

Vrei sa promovezi compania ta, in cadrul evenimentului “ANGAJATI FERICITI si COMPANII DE SUCCES”?

Contacteaza-ne pentru detalii: Elena Luiza Oprea – 0723.732073 , Dolphin Travel & Events S.R.L.