“Credem cu tarie ca afacerile se fac intre oameni si nu intre companii”
Este credinta care sta la baza seriei de evenimente si a comunitatii NETWORKING AND WINE by Studio CLARO , initiate de Teodora Penes si Adrian Penes , sotul Dorei 😊 .

Primul eveniment Networking and Wine a avut loc in martie 2023, la Studio Claro cu 20 de oameni, pornind de la nevoia de networking intr-un mediu non formal. Iar anul s-a încheiat cu cea de-a VIII a editie in noiembrie 2023 – la Local House Constanta, cu 90 de oameni.
Sa va povestesc cum a inceput si implicarea mea si a Dolphin Travel & Events in acest proiect, moment pe care mi-l voi aminti mereu, cu mare drag. Cu cateva ore inainte de inceperea editiei din iulie, l-am sunat pe Adi Penes, si i-am spus „ E foarte tare ce faceti, va apreciez pentru idee si initiativa. Vrei sa te ajut cu ceva? Nu stiu de ce nu te-am intrebat asta pana acum.”, la care Adi zice „Wow! Exact azi ma intrebam daca merita sa continui proiectul, ma indoiam ca pot sa continui, pentru ca necesita eforturi mari”.
Si uite-asa , mi s-a facut efectiv pielea de gaina, si mi-am zis ca nimic nu e intamplator si ca e un semn sa vin si eu cu o mica contributie, prin experienta mea in industria de evenimente.

Astfel, ne-am implicat ca si partener in organizare si ca sponsor la ultimele 2 editii din acest an, a7-a si a 8-a, si abia astept sa pregatim prima editie din februarie 2024.
Adi si Dora au creat, intr-un cadru informal, o nouă oportunitate de a conecta oamenii de business constănțeni, dar nu numai, ce activează în diverse domenii de activitate și astfel pun Constanta pe harta evenimentelor de Networking nonformale. De ce NETWORKING & WINE? Pentru ca ambele creeaza o atmosferă relaxantă, care facilitează discuțiile și construirea unor relații de afaceri.

In spatele cortinei:
Pentru ca stiu ca multi nu realizeaza eforturile care stau in spatele organizarii unui eveniment, va detaliez aici doar cateva din activitatile derulate de Adi si Dora. Nu e deloc usor, sa stiti!
- Gestionare liste de participanti (zeci / sute de mesaje, telefoane, emailuri)
- Comunicarea cu sponsorii (zeci de telefoane, mesaje, emailuri)
- Logistica la eveniment (spatiu, servire, degustare vin, mese etc)
- Prezentare actualizata la fiecare editie
- Servicii de Video-foto
- Postari in social media (au creat si un grup de Facebook Networking & Wine, unde va invit sa va alaturati)
- Email inainte si dupa eveniment
- Postare foto pe site
- Si multe altele.. care inseamna timp sacrificat, timp pe care l-ar fi putut petrece cu baiatul lor Andrei , pe care chiar l-am auzit intreband-o odata pe Dora : „ Iar veniti tarziu? Cand faceti un eveniment si pentru copii, sa fiu si eu cu voi?”
Credem cu tarie ca afacerile se fac intre oameni si nu intre companii si se pare ca cei care au participat la cele 8 editii cred si ei acest lucru.
Bineinteles, proiectul si evenimentele Networking & Wine nu ar fi fost posibile fara sprijinul sponsorilor:
Crama Liuta, Local House Constanta, Cosntanta Bizz Club, Supermarket pentru tine, Elda Lactate, Dolphin Travel & Events, Diana Slav, George Manafu, Careless Beauty Romania, Hotel Flora Mamaia, Alin Ciprian, Cezar Panţâru, M ICabina Foto, Brainy Center Constanta, Brutaria9, Lavanda Mireasma Regala.
#FabrikaDePodcast | #Domnul X | Partnerd
Ne revedem in acelasi cadru non-formal in 2024, cu noutati si surprize!


Ne gasesti pe www.dolphin-travel.com si www.evenimente-litoral.ro
Your writing has a way of resonating with me on a deep level. I appreciate the honesty and authenticity you bring to every post. Thank you for sharing your journey with us.
https://bezmotora72.ru/club/user/4883/blog/9598/
http://terios2.ru/forums/index.php?autocom=gallery&req=si&img=4557
Good https://is.gd/tpjNyL
http://wish-club.ru/forums/index.php?autocom=gallery&req=si&img=5300